Портретна галерея ІРУС.

Привіт. Мене звати Катя, і я - менеджер проектів.
Як я до цього прийшла? Після чималих спроб “знайти своє призначення та ідеальну справу”, потрапила на тренинг про дизайн людини. І усвідомила, що я ідеальний проектор. І що моя суперсила - організовувати процеси, поєднувати необхідних людей в команди та перетворювати ідеї в проекти. Видихнула і пішла реалізовувати.
Спочатку були івенти та 3 тривалих б’юті проекти на боці клієнта.
Зараз працюю в міжнародній рекламній агенції, до цього - у локальній.
Дещо порівняю, але суто з власного досвіду:
- на боці клієнта (якщо це невелика локальна компанія) всі поцеси дуже залежать від настрою власника. Часто відсутні тривалі стратегії, KPI’s постійно змінюються, відчутний брак коштів на маркетинг та професійної кваліфікованої команди. З крутого - можливість бачити внутрішню кухню, проект з різних ракурсів, розуміти що на що впливає, навчитись аналізувати результати. А також можливість проявляти ініціативу та генерувати власні ідеї. Так за короткий час можна пропрацювати чимало гіпотез та отримати хороший стратегічний досвід.
- івенти - це постійний драйв!! І супер відповідальність. Адже подія відбувається тут і зараз, і ти не маєш можливості щось виправити чи “переграти”. Якщо стається лажа, її бачать і довгооо обговорюють всі. Найважливіше в роботі івент-менеджера - планування, організація роботи великої команди, творчих людей, вміння бачити весь проект від початку і до виходу останнього прес-релізу. Вміння в деталях спланувати участь гостей, спонсорів, команди. Передбачити їх враження від події. Хоча скажу честно, жодна подія не проходить ідеально. Тому не менш важливо - стресостійкість та вміння знаходити швидкі рішення. І, звичайно, надійна команда.
- з рекламою спокійніше. Тут більшість робочих процесів лишається за кадром і світ бачить вже готовий результат. Локальна агенція дає можливість отримати багатий досвід за короткий час: багато клієнтів, різні сегменти, різнопланові проекти. Більшість клієнтів заходить на окремі проекти (наприклад, розробка рекламної кампанії), що тривають до кількох місяців. Тому важливо вміти чітко формувати задачі для команди і генерувати швидкі рішення. За рік можна скласти хороше портфоліо, сформувати широке коло знайомств і не занудитись. Це хороший досвід ведення комунікації.
- в міжнародній мережевій агенції, як правило, ти ведеш кількох контрактних клієнтів (що заходять на обслуговування на кілька років) і значно більше бюрократії. Часом аж занадто. Обов'язковими є низка програм для створення і контролю задач, заведення документації, заведення документації для заведення документації... Повний текст на сторінці https://www.facebook.com/doirus
Робота з ІРУС

Замовте вправи, які допоможуть визначити та покращити ваші управлінські навички

Дізнатися більше