Вартість має цікаву особливість. До певної позначки покупець готовий сплачувати за отримане, а після зростання ціни вище якоїсь межі - ні. Це зростання може бути дуже не значним, наприклад, до 200 гривень ціна ще влаштовувала, а при зростанні до 250 потенційний покупець від купівлі відмовляється.
Працюючи з замовниками, Центр ІРУС використовує модель "комфортної ціни". Ми пропонуємо Замовнику спочатку отримати наші консультації, а вже потім, виходячи з їх корисності для нього, самому визначити величину донату. Якщо наші рекомендації Замовник визнає такими, що не несуть для нього жодної користі, він нічого нам не винен. При цьому результати досліджень залишаємо йому.
Такий підхід вперше був розроблений та апробований нами в 2016 році і повністю виправдав себе. Застосовуємо до тих, хто нам цікавий і корисний як носій певного бренду, як член великої спільноти потенційних замовників, навіть як об'єкт нових досліджень. Поки що маркетингова модель комфортної ціни завжди спрацьовувала, даючи обом сторонам конкретні вигоди у співробітництві. Ми відкриті.
Замовте вправи, які допоможуть визначити та покращити ваші управлінські навички
Дізнатися більше