Гроші і покоління Z

Стверджують, що для покоління Z гроші не є основним фактором зацікавленості в роботі. Чи справді це так? Дослідження Центру ІРУС з групою Акторів віком 17-20 років виявили наступне.

66% Акторів не готові працювати за мізерну зарплату;
21% готові це зробити разово як виняток;
9% готові в половині випадків;
4% готові працювати навіть за найменшу заробітну плату.

Цікаво, що всі Актори, які виявили готовність працювати за мізерію, мають високу схильність до негативізму в своїх життєвих установках, високі показники страху допустити помилки у рішеннях та роботі, схильнсть до конформізму та бажання стати "невидимим" у колективі, розчинитися в ньому.

Дані отримані за результатами застосування інструменту ProverbScanner Центру ІРУС.

Робота з ІРУС

Замовте вправи, які допоможуть визначити та покращити ваші управлінські навички

Дізнатися більше