Школа «Лідер НАУ - 2015»

Проект ІРУС і Національногоавіаційного університету покликаний визначити потенційну управлінську ефективність майбутніх менеджерів

Сьогодні студентські лідери, завтра успішні менеджери.

Черговим проектом Центру ІРУС стала співпраця зі школою "Лідер НАУ - 2015". Керівництво Національного авіаційного університету та школи "Лідер НАУ - 2015" прийняло пропозицію Центру сучасного управління ІРУС провести незалежну перевірку ефективності навчання студентів у школі лідерів.

Студентам було запропоновано опрацювати управлінські мінікейси ІРУС двічі, на початку занять і в кінці курсу. Для чистоти вимірювання мінікейси не змінились.

Визначення рівня управлінської ефективності, продемонстрованого студентами, забезпечувалось засобами Управлінської моделюючої системи "Імітатор реальних Управлінських Ситуацій", ІРУС. 

За результатами вимірюваннь кожен учасник отримав цифровий показник схильності до управлінської діяльності та Ідивідуальний графік управлінських якостей "9 шкал" за технологією ІРУС.

Слухачам Школи, показник управлінської ефективності яких перевищив 70 балів за 100-бальною шкалою, видані офіційні Рекомендації ІРУС з проханням враховувати високу схильність Подавача до управлінської діяльності в процесі навчання та працевлаштування.

Керівництво школи отримало аналітичні матеріали, спрямовані на удосконалення роботи Школи.

Підсумки:

Рівень управлінської ефективності на початку навчання становив 57,36 балів за 100-бальною шкалою.

Після проходження навчання показник склав 65,87 балів, тобо підвищився на 15%.

У порівнянні з минулорічним вимірюванням студентів школи рівень зріс на 30,2%. З 49,59 у 2014р. до 64,59 у 2015р.

Порівняльні графіки розподілу рівнів управлінської ефективності серед слухачів школи "Лідер НАУ" у 2014р. (верхній графік), 2015р. (нижній графік).

нау нау